مهدی حسن: از عراق و افغانستان هیچ درسی نگرفته‌ایم

مهدی حسن: از عراق و افغانستان هیچ درسی نگرفته‌ایم

مهدی حسن گفت: «این یک فاجعه اخلاقی است و از نظر تاکتیکی هم کاملاً احمقانه. آن‌ها یک زیردریایی را بمباران کردند و اجازه دادند ملوانان در آن غرق شوند. حتی نازی‌ها هم چنین کاری نکردند. دونالد ترامپ هیچ اهمیتی به جان ایرانی‌ها نمی‌دهد. آیا ما از عراق یا افغانستان هیچ درسی نگرفته‌ایم؟ به نظر می‌رسد تنها چیزی که آموخته‌ایم از غزه بوده است؛ این‌که اسرائیل فهمیده می‌تواند بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران کند و هیچ‌کس هم جلو آن را نخواهد گرفت.»

 

مطالب بیشتر:  مشتاق احمد خان: عضویت در هیأت صلح غزه خیانت به فلسطین است

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *